Hogyan segíthet az online marketing a tőkeerős konkurensekkel szemben?

Egyes termékek, termékcsoportok piacán kiélezett harc folyik a vásárlók kegyeiért az online térben, ugyanis a meghatározó piaci szereplők rengeteg pénzből marketingeznek, miközben a kisebb szereplők sorra kiszorulnak.

 

 

Napjainkban szinte követelmény valamennyi szereplővel szemben az online jelenlét, hiszen az értékesítések egyre nagyobb százaléka az interneten zajlik, így aki kimarad, az lemarad. Persze nem ilyen egyszerű a dolog, főként azon termékek és szolgáltatások értékesítésében, ahol nagyszámú konkurencia van jelen.

Hogyan maradhatnak a kisebb szereplők a piacon, mi kell ahhoz, hogy az óriások mellett is versenyben maradjanak? Lehetséges-e jóval kisebb befektetéssel sikereket elérni? Hogyan fordíthatod az online marketing eszközöket a javadra? A fizetett hirdetésekre specializálódott PPC ügynökség, az Adlab csapata ebben tud segíteni vállalkozásodnak.
 

A megfelelő helyen és időben
 

A digitális marketing ma minden méretű vállalkozás számára fontos, a hagyományos marketingmódszerek mellett egyre nagyobb szerepet kap, hiszen a közönség nagy része ma már az interneten van jelen, így kapcsolódni ezen a terepen lehet hozzá a leghatékonyabban.

A digitális marketing magában foglalja az online csatornák használatát egy termék vagy szolgáltatás értékesítésére vagy népszerűsítésére, a márka megismertetésére. Ezeknek a csatornáknak számos formája lehet, a közösségi médiától és a tartalommarketingtől kezdve a pay-per-click (PPC) vagy ismertebb nevén fizetős hirdetéseken át a keresőoptimalizálásig (SEO).

Az online marketing lehetőséget biztosít a kreativitásra, és ezáltal arra is, hogy kitűnjünk a tömegből. De az ügyfelek számára is hasznos, mert segíti őket a tájékozódásban.
 

Célok és a siker

A marketing sikerének feltétele, hogy legyenek előre kitűzött célok, és az oda vezető úthoz egy jól definiált stratégia, hiszen az eredmények csak így mérhetők, értékelhetők.

A digitális marketingstratégia célja, hogy a rendelkezésre álló taktikák és csatornák felhasználásával olyan kampányokat valósítson meg, amelyek támogatják a vállalkozás szélesebb körű céljait és törekvéseit.

 

 

Lehet-e sikeres a PPC, elkerülhető-e a marketingháború?

A PPC, vagyis a Google és a Facebook hirdetések, a szponzorált LinkedIn tartalmak, segítenek a webhelyre irányuló forgalom növelésében azáltal, hogy minden egyes kattintás után fizet. Igen ám, de hogyan lehet szembeszállni kisebb vállalkozásként egy óriással, aki rengeteget költ marketingre, hirdetésekre? Itt jön képbe a marketingstratégia, illetve az arra felépített kampányok.

Meg kell vizsgálni a céget, az erősségeket és gyengeségeket, a konkurenciákat, meg kell határozni a célcsoportot, és az így kialakított stratégia alapján kell a PPC hirdetéseket felépíteni.

A digitális marketing sokkal költséghatékonyabb, mint a hagyományos marketingmódszerek, rugalmas és irányítható, így ideális a korlátozott pénzeszközökkel és erőforrásokkal rendelkező vállalkozások számára. Kezdj bele még ma!