Növelje webáruháza forgalmát 5 hatékony marketing technika segítségével!

Az online marketing szakértők folyamatosan vizsgálják, hogy melyek lehetnek a legnagyobb konverzió romboló elemek a weboldalakon. Az agresszív popup ablakok, a vásárláskor kötelező regisztrációk, illetve a kifizetésnél felbukkanó extra költségek egyaránt rontják az értékesítési arányokat. Hogyan növelheti webáruháza eladásait hatékony marketing eszközökkel? Összegyűjtöttük a legfontosabb technikákat!

 

 

Engedje el a szállítási díjakat

A szállítási díjak még mindig számos látogatót riasztanak vissza a vásárlástól. Azok a webáruházak, amelyek a szállítási költséggel nem terhelik a megrendelt termékeket, sokkal népszerűbbek a hagyományos társaiknál. A szállítási díj elengedéséhez célszerű sávhatárokat létrehozni, így egyszerűen meghatározhatja az ingyenes szállítást biztosító minimális összeghatárt.

Adjon kedvezményt a végösszegből

Képzelje el, hogy 15.000 Ft értékben szeretne vásárolni egy webáruházban, és 10%-os kedvezményt kap a végösszegből. Máris megtakarított 1500 Ft-ot, amelyet tetszés szerint levásárolhat vagy megtarthat. Az online vásárlók szeretik az összes spórolási lehetőséget, mivel a pénz megtakarítása az egyik legnagyobb motivációs tényező a vásárlások folyamán.

Biztosítson mennyiségi kedvezményt

Ha egy vásárló ugyanabból a termékből több darabot szeretne rendelni, érdemes mennyiségi kedvezményt adni. Önnek, mint eladó számára így egyszerűbbek lesznek az adminisztrációs feladatok, és a fogyasztók is szívesebben vásárolnak a kedvezményes ajánlattal.

 

Jutalmazza a vásárlói regisztrációt

A vásárlók többsége minél hamarabb szeretné elvégezni a megrendeléssel járó adminisztrációs teendőket. Számos webáruház már lehetőséget biztosít a regisztráció nélküli vásárlásra, amely egyszerűbb és könnyebb alternatívája a kötelező regisztrációnak. Az egyik leghatékonyabb regisztrációra ösztönző technika a levásárolható kupon biztosítása. Ha a vásárló regisztrál a webáruházban, akkor az Ön által meghatározott összeget felhasználhatja.

Adjon további lehetőséget a vásárlásra

Ha a vásárlások száma nem elegendő, érdemes lehetőséget biztosítani azok számára is, akik nem azonnal szeretnének fizetni. Áruhitel helyett érdemes személyi kölcsönt ajánlani a potenciális vásárlóknak. A személyi kölcsönöket már jól ismerik a vásárlók, így valóban megbízható ajánlatot kapnak. Az Unas rendszerben készült webáruházakban szerencsére egyetlen kattintással bekapcsolhatja a személyi kölcsön ajánlatot.

A személyi kölcsönöket ajánló lehetőség bekapcsolásával Ön kockázatmentesen kereshet több pénzt. Ha az érdeklődő rákattint a webáruházban megjelenített bank ajánlatára, Ön az átirányítás miatt garantáltan jutalékot kap.