Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében tanyasi közösségi tér kialakítását és hagyományőrző program szervezését is támogatja a Tesco

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjának hatodik fordulójában összesen közel 3 millió zsetont dobtak be országszerte a vásárlók az áruházakban elhelyezett gyűjtőkbe. A vállalat a szavazatok számának függvényében idén is 400, 200 és 100 ezer forinttal járul hozzá országosan összesen 181 pályázat megvalósulásához. A támogatásnak köszönhetően Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében többek között tanyasi közösségi tér kialakítása és hagyományőrző program is megvalósulhat. A helyi vásárlók a Nyírbátori Magyar - Angol Kéttannyelvű Általános Iskolára szavaztak a legtöbben.

 

 

 

Az „Ön választ, mi segítünk” hatodik fordulójában országosan mintegy 3 millió zsetonnal voksoltak a Tesco vásárlói, a vállalat pedig több mint 42 millió forinttal járul hozzá az összesen 181 nyertes projektek megvalósításához.

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 9 pályázatra szavazhattak a vásárlók június 17. és július 14. között a Tesco áruházakban elhelyezett gyűjtőkbe dobott zsetonokkal. Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében a legtöbb zsetont a nyíregyházi hipermarket vásárlói dobták be. A helyi szervezetek a pályázat aktuális fordulójában idén is változatos, kreatív pályázatokkal küzdöttek a vásárlók voksaiért, így a Tesco támogatásának köszönhetően például tanyasi közöségi tér kialakítása és hagyományőrző program is megvalósulhat a régióban.

„Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programot azzal a céllal hívta életre a Tesco, hogy a helyi szinten fontos ügyeket, programokat és az ezeket megvalósító szervezeteket támogassa. A program – a most zárulóval együtt már – hat fordulójában csaknem 17 millió vásárló szavazott valamelyik kezdeményezésre, a pályázó szervezetek pedig több mint 190 millió forint támogatást nyertek projektjeik megvalósítására. Reméljük, hogy a következő fordulókban hasonlóan színes és változatos pályázatokra szavazhatnak a vásárlóink, mi pedig örömmel segítünk a szervezeteknek ezen kezdeményezéseik megvalósításában” - mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója.

 

A hatodik fordulóba 61 körzetből érkeztek az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, és környezetvédő és -szépítő kategóriában pályázatok, melyek közül az Effekteam Egyesület (korábbi nevén a Magyar Adományozói Fórum) független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba, és amelyekre az áruházlánc vásárlói leadhatták a voksukat.