Mosoly tábor a Zöld Kerékkel

Mosoly tábor a Zöld Kerékkel Vidámság, csokoládé, lovaglás, várostrom, pancsolás, fagyizás....... A szokásos nyári tábor, érdekes és ízletes programokkal 2018. 06. 25-29-ig a Ridens suliban a Zöld Kerék Alapítvány szervezésében. (Nyíregyházi RIDENS Szakgimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium, 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 34-38.)

A tábor első délelőttjén a programokat terveztük meg, majd  délután a lovas klubban a bátrabbak nyeregbe pattantak.

Este pedig kattant a bilincs, Gurbán Csaba a rendőrség munkatársa bemutatta munkájukat. Kézlenyomat vétel, védőruhába beöltözés, még a pisztoly is előkerült, vagyis lebilincselő volt a program.

Másnap vonattal Szerencsre utaztunk. Jóleső érzés volt, hogy a MÁV dolgozói szívesen segítettek a kerekesszék vonatra emelésében.

A kisvárosban érdekes foglakozáson vettünk részt, bemutatták a kakaó és a csoki útját a fogyasztóig, megkóstoltunk többféle finomságot, valamint mi is készítettünk két tábla csokoládét a dolgozók segítségével. Ebéd után a Rákóczi várban tettünk látogatást és megpihentünk a szép parkban a tó partján.

Mosoly tábor a Zöld Kerékkel

A harmadik nap a pancsolás jegyében telt a Sóstón.

Nem unatkoztunk a negyedik napon sem, mert ismét vonatoztunk, most Debrecent vettük célba.

A nagytemplom tetejéről megcsodáltuk a kilátást és meglátogattuk a Déri múzeumot, valamint a Nagyerdőn a Békás tó partján kellemes sétát tettünk.

Mosoly tábor a Zöld Kerékkel

A zárónapon a Móricz Zsigmond Megyei és Városi Könyvtárba látogattunk, ahol a pincétől a padlásig szétnéztünk. Láttunk mini könyveket és a médiatár „süket szobáját” is kipróbáltuk. Fagyizással zártuk a tábort és abban a reményben, hogy jövőre megismételjük.