Humán erőforrás és eszközpark fejlesztés Nyíregyházán

Végéhez érkezett az Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Kft. „Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Kft. eszközparkjának és humán erőforrásának fejlesztése” című, GOP-2.1.1-12/B-2013-1858 azonosító számú pályázata, amelynek köszönhetően a vállalat 6 167 400 Ft összegű vissza nem térítendő támogatást nyert eszközpark és humán erőforrás fejlesztésére.

A GOP „Komplex vállalati technológia-fejlesztés mikro-, kis- és középvállalkozások számára” című pályázati felhívásra korábban sikeresen pályázó Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Kft. jelenleg a teljes Szabolcs-Szatmár-Bereg megye lakossági és vállalati hulladék-közszolgáltatást látja el. 
Az elmúlt 4 évben a társaság egyre nagyobb szolgáltatási-terület bővítést végzett, amellyel együtt az adminisztrációs feladatok is megnőttek.
 
Az ügyfél nyilvántartás és számlázás pontos és gyors elvégzéséhez elengedhetetlen a megfelelő számítógépes háttér (6 db laptop és 5 db asztali számítógép), valamint nagyteljesítményű nyomtató, fénymásoló és szkenner, amelyek beszerzései a projektnek köszönhetően valósultak meg. 
A hulladékgazdálkodási szolgáltatást ellátó vállalatoknak olyan speciálisan fejlesztett szoftverre van szüksége, amelyet a vállalat eddig csak bérelni tudott, azonban az elnyert támogatási összegnek köszönhetően megvásárlásra került a jelenleg már alkalmazott program.
A digitális képalkotási technológiák használatának elterjedésével a társaság vonalkód-nyomtatással és olvasással is fejleszteni kívánja a számlázási és befizetési rendszerét.
 
A megnövekedett ügyfélforgalom kezelésének érdekében a társaság székhelyén (4400 Nyíregyháza, Benczúr tér 7.) új ügyfélszolgálati helyiség került kialakításra, valamint a kiépített információs terminál lehetőséget kínál az ügyfelek szervezettebb, gyorsabb és gördülékenyebb kiszolgálására is. A személyes ügyfélszolgálat mellett a telefonos ügyfélszolgálat is modernizálásra került: a beszerzett új telefonközpont 4 digitális fővonallal rendelkezik és alkalmas valamennyi jogszabályban rögzített feladat ellátására.
 
Az adminisztrációs és minőségügyi elvárások folyamatos és magas színvonalú teljesítésének érdekében a vállalat bevezette az EN ISO 9001:2008 szerinti minőségirányítási rendszert.